• Alternatyvusis ugdymas
    Alternatyvusis ugdymas

    – tai mokymas ir mokymasis kitokioje aplinkoje ir kitokiu stiliumi. Kiekvienas mokinys turi teisę džiaugtis mokslo pasiekimais ir siekti savo galimybes atitinkančių mokymosi aukštumų.
    Skaityti daugiau...

  • Produktyviojo mokymosi klasės
    Produktyviojo mokymosi klasės

    Dalis Kauno Rokų vidurinės mokyklos, Kėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos ir Panevėžio rajono Paįstrio Juozo Zikaro vidurinės mokyklos dešimtokų penktadieniais neina į mokyklą. Kodėl? Nes tai vienas produktyviojo mokymosi principų!
    Skaityti daugiau...

Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Naujienos

Geriausios konkurso „ŽINGSNIAI 2015“ sėkmės istorijos – leidinyje

Capture21Europos socialinio fondo agentūra (ESFA) kasmet organizuoja projektų dalyvių sėkmės istorijų konkursą „ŽINGSNIAI 2015“. Vienas iš 2015 m. konkurso nugalėtojų – produktyviojo mokymosi mokinės Eglės sėkmės istorija. Ją ESFOS komisija iš 60 istorijų, pateiktų konkursui, atrinkto tarp 10 įdomiausių. Merginos ir kitų konkurso laimėtojų istorijas skaitykite ESFA parengtame leidinyje „Gyvenimas mane nubloškė ten, kur reikia“.

Skaityti daugiau...

Žinios iš jaunimo mokyklų: sausio 13-osios laužo šiluma mūsų širdyse

Tikrasis lietuvių tautos ryžtas ir pasiaukojimas vardan laisvės buvo parodytas 1991 metais sausio 13-ąją. Ta tamsi diena pareikalavo nemažai aukų. Jau 25-ąjį kartą Lietuva mini šios dienos įvykius. Kėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centre sausio 13-ąją – Laisvės gynėjų dieną – jau devynis metus vyksta visuotinė pilietinė iniciatyva „Atmintis gyva, nes liudija“. Į šią iniciatyvą kasmet įsitraukia visa mokyklos bendruomenė.

Skaityti daugiau...

Produktyviojo mokymosi mokinės sėkmės istorija – tarp įdomiausių

20151209 162313Europos socialinio fondo agentūra (ESFA) kasmet organizuoja projektų dalyvių sėkmės istorijų konkursą „ŽINGSNIAI 2015“. Vienas iš konkurso nugalėtojų šiais metais – produktyviojo mokymosi mokinės Eglės sėkmės istorija. Ją ESFOS komisija iš 60 istorijų, pateiktų konkursui, atrinkto tarp 10 įdomiausių.

Eglė iš Teberešiškių kaimo (Panevėžio r.) 2012–2014 mokslo metais mokėsi Panevėžio r. Paįstrio J. Zikaro gimnazijoje. Tuo metu mokyklos bendruomenė dalyvavo „Alternatyviojo ugdymo“ projekte ir išbandė produktyvųjį mokymąsi. Merginai, negalėjusiai mokytis įprastoje klasėje ir metusiai mokyklą, prisijungus prie produktyviojo mokymosi grupės pavyko pabaigti 10 klasių ir įgyti pagrindinį išsilavinimą. Produktyviojo mokymosi grupėje mokinė pajuto dėmesį ir sėkmę, nes jos individualios savybės, gebėjimai, polinkiai buvo svarbūs bendraamžiams ir suaugusiesiems, t. y. produktyviojo mokymosi mokytojams Rasai Urbonavičienei ir Vaclovui Krikščiūnui. Eglės  požiūris į mokslą ir jo naudą pasikeitė, ji suprato mokymosi prasmę ir jo įtaką gyvenimui.

Skaityti daugiau...

Kviečia INEPS jaunimo kongresas

INEPS Logo 1Po keleto metų pertraukos Tarptautinio produktyviojo mokymosi mokyklų ir projektų tinklo (INEPS) nariai organizuoja jaunimo kongresą tema „Europos identitetas“. 2016 m. jaunimo suvažiavimas vyks Paryžiuje gegužės 29 d. − birželio 4 d.

Jaunimo susitikimų tikslas – bendrauti su skirtingų kultūrų bendraamžiais, mokytis pažinti vieniems kitus, keistis patirtimi, įsitraukiant į įvairaus pobūdžio veiklą tobulinti socialinius, darbo grupėje įgūdžius ir stiprinti pasitikėjimą savimi.

Skaityti daugiau...

Subkategorijos

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2