• Alternatyvusis ugdymas
    Alternatyvusis ugdymas

    – tai mokymas ir mokymasis kitokioje aplinkoje ir kitokiu stiliumi. Kiekvienas mokinys turi teisę džiaugtis mokslo pasiekimais ir siekti savo galimybes atitinkančių mokymosi aukštumų.
    Skaityti daugiau...

  • Produktyviojo mokymosi klasės
    Produktyviojo mokymosi klasės

    Dalis Kauno Rokų vidurinės mokyklos, Kėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokyklos ir Panevėžio rajono Paįstrio Juozo Zikaro vidurinės mokyklos dešimtokų penktadieniais neina į mokyklą. Kodėl? Nes tai vienas produktyviojo mokymosi principų!
    Skaityti daugiau...

Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Naujienos

LEU profesorė M. Barkauskaitė apdovanota Meilės Lukšienės premija

Vas 28 2014

Marijona BarkauskaiteLietuvos edukologijos universiteto (LEU) Edukologijos katedros prof. habil. dr. profesorė Marijona Barkauskaitė apdovanota už viso gyvenimo mokslinę ir praktinę veiklą. 

Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijos pavedimu Lietuvos mokslų akademija (LMA) organizavo 2014 m. Meilės Lukšienės premijos konkursą, siekiant įvertinti Lietuvoje vykdytų ir vykdomų habil. dr. Meilės Lukšienės mokslinio palikimo, mokslininkės iškeltų esminių Lietuvos kultūros ir švietimo orientacijos klausimų.

Tai nacionalumo ir universalumo santykio, kultūrinės savimonės ugdymo, kultūrinės tradicijos tęstinumo ir modernizavimo, humaniškumo, demokratiškumo praktinio įsitvirtinimo valstybės, tautos gyvenimo realybėje, kultūroje tyrimų laimėjimus, pažymėti ryškiausius edukologijos, kultūrologijos ir lituanistikos mokslo darbus. Meilės Lukšienės premijos komisija buvo sudaryta iš Mokslų akademijos narių.

„Įspūdingas prof. M. Barkauskaitės dėmesys pedagogiškai ir psichologiškai itin sudėtingam paauglystės amžiaus tarpsniui, jos pateikiamos įžvalgos ir išvados yra universalios ir gali padėti sprendžiant šiuolaikines mokymo turinio bei metodikos problemas. Pastarųjų metų straipsniuose prof. M. Barkauskaitė subtiliai tyrinėjo Meilės Lukšienės humanistinės laikysenos kilmę, prielaidas, atskleidė jos „tvariųjų vertybių“ ištakas. Mokslininkė taip pat labai tiesiogiai prisideda prie buvusios bendražygės Meilės Lukšienės įamžinimo: sudarė jos darbų bibliografiją, Lietuvos edukologijos universitete įsteigė jos vardo auditoriją, perkėlė biblioteką“, – teigia Meilės Lukšienės premijos komisija.

Prof. M. Barkauskaitė yra mokslininkė, žinoma tarptautiniu mastu.   Eidama administracines pareigas, dirbdama Vilniaus miesto Švietimo skyriaus vedėja, praktiškai realizavo kai kurias Tautinės mokyklos idėjas – inicijavo kelių pradinių bei jaunimo mokyklų steigimą. Prof. M. Barkauskaitės pastarojo laiko veikla ir publikacijos skatina mokslininkus, mokytojus, studentiją analizuoti, įgyvendinti, plėtoti Meilės Lukšienės švietimo kaitai skirtus darbus, laikytis jos diegtų humaniškumo ir demokratiškumo principų. 

Lietuvos edukologijos universiteto informacija

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2