Alternatyvus mokymas į suolus grąžina mokyklos nelankančius moksleivius

20121126 LrytoTV Paistrys2012-11-26 „Lietuvos ryto televizijos“ laidoje „Ryto reporteris“ buvo parodytas dar vienas reportažas apie produktyvųjį mokymąsi. Šįkart - laidos reporterė Jurgita Kasperavičiūtė žiūrovams papasakojo, kaip šis modelis išbandomas Panevėžio rajono Paįstrio Juozo Zikaro vidurinėje mokykloje, pakalbino pedagogę Rasą Urbonavičienę ir mokinius Arnoldą ir Eglutę. 

Visas reportažas yra čia.

Alternatyvaus ugdymo tikslas - siekti, kad vaikai norėtų mokytis

panevezio specPanevėžio specialiojoje mokykloje spalio pabaigoje dvi dienas vyko projekto „Alternatyvusis ugdymas“ komunikacinio modelio diegimo seminaras. 

Plačiau apie jį - Raimondos Mikučionytės straipsnyje „Alternatyvaus ugdymo tikslas - siekti, kad vaikai norėtų mokytis“, išspausdintame „Panevėžio balse“ 2012 m. lapkričio 3 d.

Kitoks mokymasis grąžina į mokyklą

RasaUrbonaviciene SekundePerspausdiname prieš kelias dienas Panevėžio regioniniane laikraštyje „Sekundė“ ir portale sekunde.lt pasirodžiusį straipsnį apie produktyviojo mokymosi klasę šio rajono Paįstrio Juozo Zikaro vidurinėje mokykloje (iš www.sekunde.lt):

Paįstrio Juozo Zikaro vidurinėje mokykloje alternatyvusis mokymas įgauna pagreitį. Mokyklos bendruomenė džiaugiasi pirmaisiais rezultatais, mokinių rodomu susidomėjimu.

Skaityti daugiau...

Reportažai laidoje „Padėkime augti“ [2012-11-03, 2012-11-10, 2012-11-17]

20121117 Padekime augti PaįstrysLaida „Padėkime augti“ („Lietuvos ryto televizija“) parodė 3 dalių reportažą apie produktyvųjį mokymąsi. Tiems, kas nespėjo jų pamatyti, pateikiame jų įrašus.


[2012-11-17] Trečioji dalis - reportažas iš Panevėžio rajono Paįstrio Juozo Zikaro vidurinės mokyklos:

„Produktyvusis ugdymas: pamokos už mokyklos ribų (III dalis)“

 

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2