Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Komunikacinį modelį išbandančios mokyklų komandos jau vertina veiklos rezultatus

140304 KM seminaras1Šių metų kovo pradžioje komunikacinį modelį įgyvendinančių mokyklų komandos kartu su projekto koordinatoriais, konsultantais ir tyrėjais pirmą kartą susirinko Vilniuje. Vilniaus Emilijos Pliaterytės progimnazijoje įvyko turiningas seminaras „Veiklos planų realizavimas ir pokyčių vertinimas“, kuriame buvo apžvelgti pastarųjų metų veiklos, vaikų nuomonių tyrimų rezultatai, rengiamasi gerosios praktikos pavyzdžių metodinės medžiagos leidinio sudarymui. 

 

Į seminarą atvykę tyrėjai Asta Lapėnienė ir Vytautas Lapėnas, pasinaudoję Panevėžio specialiosios mokyklos mokytojų parengtomis emocijų kortelėmis, pirmiausia pakvietė visus įvertinti savo jausmus įgyvendinant projektą. Iškart buvo matyti, kad projekto pradžioje visus kaustęs nerimas ir baimė po truputį virto į gerą nuotaiką, džiugesį ir laimę teikiančia veikla. 

140304 KM seminaras2

Seminare komandų nariai bene paskutinį kartą turėjo individualiai ir grupėmis atsakyti į tyrėjų klausimus. Galutinė tyrimų medžiaga bus pateikta jau už kelių mėnesių. 

140304 KM seminaras3

Projekto konsultantų ir koordinatorių grupė komandoms rengė rezultatų vertinimo ir įsivertinimo kriterijus. 

140304 KM seminaras4

Popietinės sesijos metu komandos pristatė, kaip dirbo antraisiais modelio išbandymo metais, kai simuliacinį modelį savomis jėgomis teko perkelti į realią erdvę: priimti naujus dalyvius, perteikti jiems žinias, įtraukti į jau vykstančias veiklas bei paskatinti sukurti naujų. 

140304 KM seminaras6

Komandoms teko vertinti save ir kitus. 

Projekto „Alternatyvusis ugdymas“ informacija

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2