Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Komunikacinio modelio veiklas apibendrinantis leidinys „Trys mokymosi komunikuoti istorijos“

KM leidinysParengėme Komunikacinio modelio veiklas apibendrinantį leidinį „Trys mokymosi komunikuoti istorijos: komunikavimo kompetencijos ugdymo/si mokykloje patirtis“

Šis leidinys skirtas švietimo bendruomenei, kuri ieško naujų galimybių tobulinti bendrojo ugdymo mokyklų veiklą. Juo kolegoms norime parodyti, kad naujovės sukuria alternatyvą jau egzistuojančiam ugdymo procesui tik tuomet, kai jos yra planuojamos, nuosekliai įgyvendinamos ir tiriamas jų poveikis ugdymo kokybei. 

Leidinyje pateikiamos trys pedagoginės komunikacijos gebėjimų ugdymo patirtys ir jas apibendrinančios tyrėjų grupės įžvalgos. 

Kviečiame plačiau susipažinti su leidiniu „Trys mokymosi komunikuoti istorijos“.  Norintiems gauti daugiau informacijos apie šį metodinį leidinį, prašome kreiptis el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.  

Filmukas apie komunikacinio modelio veiklas ir pasiekimus.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2