Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Gerindamos komunikaciją mokyklų bendruomenės išsiaiškino problemas ir ėmė jas spręsti

KMseminaras kovas 01Komunikacinio modelio įgyvendinimas trijose Lietuvos ugdymo įstaigose padeda ne tik tobulinti bendravimą tarp mokyklos bendruomenės narių, bet ir įsukti pakabų kabliukus rūbinėse, aprūpinti tualetus popieriumi ar net sutvarkyti privažiavimą prie mokyklos. Tokiais laimėjimais džiaugiasi Panevėžio specialiosios mokyklos, Trakų rajono Rūdiškių gimnazijos ir Vilniaus Emilijos Pliaterytės progimnazijos mokiniai, jų tėvai, pedagogai. Šių mokyklų atstovai, atvykę į kovo 25-26 d. Vilniuje vykusį seminarą, atsivežė gausybę spalvingų ir emocingų šio projekto dalyvių - penktokų ir šeštokų - piešinių. Piešiniuose vaikai pasakoja apie savo mokyklų ir savo pačių pasiekimus ir pokyčius po to, kai 2012 m. rugsėjį jų mokyklos ėmė įgyvendinti eksperimentinį alternatyviojo ugdymo projektą. Tarp džiugių šūksnių „Man patiko filmuotis“ ar „Visi susiradom draugų“ matyti ir jau minėtos pakabos rūbinėse: tvarkinga aplinka vaikams irgi labai svarbi.

Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Komunikacinis modelis. Kas tai?

Alternatyvaus ugdymo institucijose komunikacinio modelio (arba tiesiog komunikacinio modelio) tikslas – pasiekti, kad mokykloje būtų bendraujama taip, kad bet kuris bendruomenės narys suprastų, būtų išklausytas, išgirstas ir suprastas. Komunikacinio modelio esmė – sudaryti galimybes analizuoti komunikacijos procesus mokykloje, juos vertinti ir inicijuoti reikiamus pokyčius mokyklos komunikacijai gerinti. 

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2