Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Pateiktos pirmosios pedagogų rengimo programos modulių gairės

20131031 Pedagogu rengimasŠį rudenį laimėjusi konkursą parengti, įteisinti, išbandyti ir virtualiai mokymosi aplinkai pritaikyti 4 pedagogų rengimo programos modulius ir jų medžiagos paketus, Mykolo Romerio universiteto (MRU) komanda jau pateikė pirmąsias modulių gaires ir kartu su projekto „Alternatyvusis ugdymas“ koordinatoriais aptarė tolimesnę programos plėtojimo eigą.

 

Pedagogų rengimo programos moduliai, kurių sąlyginiai pavadinimai „Produktyviojo mokymosi teorija ir praktika“, „Alternatyvaus ugdymo mokykloje elgsenos modeliavimas“ (bendroji ir specialioji dalys) ir „Didaktinės veiklos modeliavimas alternatyvaus ugdymo kontekste“, bus skirti būsimiems pedagogams, ketinantiems dirbti su mokymosi motyvacijos, elgesio ir kitų problemų turinčiais vaikais. Moduliai bus pritaikyti moderniai virtualiai mokymosi aplinkai, todėl MRU studentai jau nuo kitų metų rudens galės studijuoti pasirinktą modulį nuotoliniu būdu. 

20131031 Pedagogu rengimas

Nuotraukoje (iš kairės): MRU docentas dr. Romas Prakapas, MRU profesorė dr. Valdonė Indrašienė, MRU docentė dr. Gintautė Žibėnienė, MRU docentė dr. Odeta Merfeldaitė

20131031 Pedagogu rengimas 3

Nuotraukoje (iš kairės): projekto „Alternatyvusis ugdymas“ vadovė Simona Plienaitytė, produktyviojo mokymosi konsultantė dr. Milda Brėdikytė, MRU docentas dr. Romas Prakapas, MRU profesorė dr. Valdonė Indrašienė

MRU ir projekto „Alternatyvusis ugdymas“ informacija

 

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2