Monika

201304 Monika02Praktikos vietoje kavinėje-bare „Aušrūta“ turėjau galimybę iš arčiau susipažinti su barmenės-padavėjos profesija. Man ši profesija prieš pasirenkant praktikos vietą pasirodė be galo įdomi ir naudinga. Kavinės-baro „Aušrūta“ savininkai mielai sutiko priimti tave atlikti praktikos.

Pačiomis pirmomis praktikos dienomis aš susipažinau su kavinės-baro patalpomis, darbuotojais, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis ir saugos reikalavimais. Atlikdama praktiką aš susipažinau su stalo serviravimo ypatumais, stalo įrankiais.

201304 Monika logoTaip pat susipažinau su kavinės meniu, pateikdavau patiekalus žmonėms, mokiausi juos aptarnauti. Mokiausi blizginti taures, lankstyti įvairiomis technikomis servetėles. Kavinės direktorė man suteikė puikią galimybę mokytis ruošti banketui. Lavinau savo gebėjimą bendraudama su kavinės-baro klientais, gilinai savo lietuvių gimtosios kalbos žinias.

Besimokydama praktikos vietoje aš pastebėjau, kad čia reikalingos matematikos, informacinių technologijų, biologijos, užsienio kalbų, technologijų, lietuvių šnekamosios kalbos žinios. Manimi išties labai rūpinosi, mokė, suteikė daugiau žinių apie barmenės-padavėjos profesiją darbuotojai ir savininkai.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2