Sandra Š.

201304 SandraA01Praktikos vieta Kėdainių krašto muziejaus Daugiakultūriame centre gausi įvairiomis veiklomis.

Ši praktikos vieta sužavėjo tuo, kad čia aš turėjau galimybę prisidėti prie parodų, renginių bei koncertų organizavimo. Jų metu aš susipažinau su įvairių tautų tradicijomis, papročiais bei rūbais, koncertinėmis programomis. Mane sužavėjo darbuotojų nuoširdumas, kultūra. Praktikos vadovė manimi rūpinosi nuoširdžiai.

201304 SandraA02Atlikau daugybę įvairių veiklų: kabindavau paveikslus, išnešiodavau plakatus, dalyvaudavau koncertuose, eksponavau parodas, kabinau afišas, dalyvaudavau edukacinėse programose. Lavinau savo gebėjimą bendrauti, gilinau lietuvių gimtosios kalbos žinias.

Mokydamasi šioje praktikos vietoje pastebėjau, kad čia reikės stiprinti lietuvių, užsienio kalbų, geografijos, istorijos, menų, technologijų žinias.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2