Mokomės kitaip - trečiojoje praktikos vietoje (I)

KSJM pm iliustracijaKėdainių suaugusiųjų ir jaunimo mokykla jau antrus metus diegia produktyvųjį mokymąsi. Tai alternatyviojo ugdymo modelis, padedantis motyvacijos stokojantiems jaunuoliams išlikti mokykloje. 10c produktyviojo mokymosi klasės mokiniai dalį laiko praleidžia mokykloje, kur mokosi visų mokomųjų dalykų kaip ir kitų mokyklų mokiniai. Kitą dalį laiko jie mokosi praktikos vietose. Įgytas žinias mokykloje pritaiko įvairiose paslaugas teikiančiose įmonėse, įstaigose, nevyriausybinėse organizacijose. Atlikdami praktines užduotis, kurias jiems skiria dalykų mokytojai, mokiniai skatinami domėtis ir akademiniais dalykais.

Produktyviojo mokymosi klasės mokiniai Armandas Kalėda ir Vitalijus Saldys pasirinko praktinį mokymąsi IĮ „Geri dviračiai“ (savininkas – Ruslanas Linevas), Monika Bieliauskaitė – grožio saloną „Keisi“ (savininkė – Ilona Širvinskienė). Individualioje įmonėje „Geri dviračiai“ mokiniai turi puikią galimybę iš arčiau susipažinti su naujų ir naudotų dviračių vaikams ir suaugusiems įvairove, nestandartinių dviračių (triračiai) gamyba, perdirbimu ir mažmenine prekyba. Grožio salone „Keisi“ mokinė stebi kirpėjų, manikiūrininkės, kosmetologės atliekamas grožio procedūras. Plačiau susipažino su pedikiūro, manikiūro, gelinių nagų priauginimo, depiliacijos, auskarų vėrimo, veido valymo, masažo ypatumais.

20131018 armandas

Armandas

20131018 vitalijus

Vitalijus

20131018 monika

Monika

Džiugina, kad mokymasis praktikos vietose, mokiniams suteikia daug papildomų teorinių ir praktinių žinių ugdymo karjeros, bendravimo, bendradarbiavimo srityse. Mokydamiesi mokiniai plačiau susipažįsta su praktikos vietose vykdomomis veiklomis.

Už praktinį mokymą du kartus per savaitę nuoširdžiai dėkojame Ruslano Linevo individualiai įmonei „Geri dviračiai“ ir grožio salono „Keisi“ savininkei Ilonai Širvinskienei.

Produktyviojo mokymosi klasės mokytojos-kuratorės Laura Paulauskienė ir Violeta Ramanauskaitė

 

 

 

 

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2