Kauno Rokų mokyklos devintokai - drąsūs, kūrybingi, atsakingi

13 Su Hiolgeriu M Is pradziu musu buvo 13Gavome Kauno Rokų mokyklos produktyviojo mokymosi klasės devintokų pasakojimus apie tai, kokiomis savybėmis pasižymi šį mokymosi būdą pasirinkę jaunuoliai, ko patys siekė ir kaip jiems sekasi dabar.

 

 

 

Aivaras JerumbauskasAivaras Jerumbauskas (pirmoji mokymosi už mokyklos ribų vieta - UAB „Kilobaitas“, šį trimestrą - karinis dalinys):

Kad galiu mokytis produktyviojo mokymosi būdu sužinojau iš mokyklos direktorės pavaduotojos ir nusprendžiau pabandyti. Galvojau, kad bus lengva mokytis, tačiau taip nėra. Man patinka, kad čia mažiau pamokų, nei įprastoje mokykloje, kad galiu sužinoti ir išmokti praktinių dalykų. Mokydamasis produktyviojo mokymosi daugiau išmokstu ir gaunu geresnius pažymius, nei anksčiau.

 

Silvija ŽemaitaitytėSilvija Žemaitaitytė (mokosi gėlių salone „Magonija“, anksčiau - Rokų kultūros centre)

Produktyviuoju mokymusi susidomėjau iškart, nes man tai pasirodė naujas ir neįprastas būdas mokytis, o aš noriu išbandyti daug ką ir taip atrasti save. Džiaugiuosi, kad galiu sužinoti daug naujo, sutikti žmonių, iš kurių mokausi. Man labai patinka ir tai, kad čia mokausi savarankiškumo.

 

 

 

Neringa GiriūnaitėNeringa Giniūnaitė (mokosi Veterinarijos klinikoje, anksčiau praktikos vieta buvo Girininkų pagrindinės mokyklos Rokų pradinis skyrius)

Mokydamasi produktyviojo mokymosi klasėje įgijau daug žinių, jas tobulinu. Tapau drąsesnė, baigusi praktiką pradinėje mokykloje pradėjau mokytis veterinarijos klinikoje. Mano svajonė – tapti veterinare. Buvo įdomu pažiūrėti, ar tai tikrai mano pašaukimas, ar man patiks. Galiu pasakyti, kad mokymasis ir praktika čia pranoko mano lūkesčius, todėl tyliai tikiuosi, kad trečiajame trimestre galėsiu nekeisti savo praktikos vietos.

Manau, reikėtų daugiau vaikų, klasių, mokyklų, kurios mokytų tokiu būdu. Jis padeda susipažinti su suaugusiųjų gyvenimu ir palaipsniui pradėti jį gyventi.

Kristina BičiulaitytėKristina Bičiulaitytė (pirmoji praktikos vieta - vaikų darželis, dabar - Kauno muzikinis teatras)

Visiškai nesigailiu, pasirinkusi produktyvųjį mokymąsi. Čia klasėje mokosi mažiau mokinių, todėl ir mokytis lengviau, daugiau gali išmokti. Mokydamasi šiuo būdu, eidama į praktiką įgaunu daugiau žinių, galiu išbandyti save darbo aplinkoje ir tampu daug drąsesnė. Linkiu ir kitiems vaikams būti drąsiems, svajoti ir siekti savo svajonių įgyvendinimo!

 

 

Kamilė JarmalaitėKamilė Jarmalaitė (mokosi Kauno muzikiniame teatre, pirmajame trimestre - vaikų darželyje „Rokutis“)

Pasirinkau produktyvųjį mokymąsi, nes man pasiūlė, ir aš labai susidomėjau. Lietuvoje šis mokymosi būdas atsirado tik šiais metai, todėl buvo labai įdomu pasižiūrėti ir išbandyti. Nors tai tik pradžia, bet klostosi neblogai, tikiuosi, išplis po visas Lietuvos mokyklas ir patiks daugeliui vaikų.

Man čia įdomu, nes mokausi ne tik teorijos, bet ir praktikos. Per praktiką galima daug ko išmokti ir sužinot ir yra daug įdomiau, nei „kalti“ teoriją. Mes išmokstame atsakingumo. Praktikos vietoje saugojame vaikus, o tai yra labai atsakingas darbas. Atsakingumo mokomės ir ateidami į praktikos vietą tam tikru sutartu laiku, kiekvieną penktadienį vaikams rengdami užduotis, atlikdami mums užduotus darbus. Kartu mes tampame drąsesni, todėl kad tenka ieškoti praktikos vietos, kalbėtis su vadovais, bendrauti su mokytojais ir kitais žmonėmis.

Man patinka šis mokymosi būdas dėl to, kad mokomės ir praktikos, ne tik teorijos. Šiais metais man daug įdomiau mokytis. Praėjusiais metais reikėjo kalti teoriją, kurios galbūt man gyvenime net neprireiks tiek daug, kiek praktikos. Ir ne visi gali mokytis produktyviojo mokymosi klasėje, kadangi reikia būti drąsiems, kūrybingiems ir atsakingiems.

Ričardas ŽeimysRičardas Žeimys (mokosi „Rokų keramikoje“)

Anksčiau man mokytis nelabai patiko, bėgdavau iš pamokų, labai nesisekė fizika ir anglų kalba. Fizikos, turbūt, jei galėčiau, visai nesimokyčiau. O anglų kalba, matematika, istorija, geografija - labai svarbios pamokos, manau, jų man prireiks ir ateityje. Todėl dabar stengiuosi mokytis šių dalykų. Mokydamas produktyviojo mokymosi klasėje pastebėjau, kad mokytis sekasi geriau, pradėjau gauti geresnius pažymius. Apsispręsti čia ateiti nebuvo sunku - mokytoja pakvietė, susidomėjau, ir kol kas tuo nesigailiu.

 

Kasparas LukšysKasparas Lukšys (mokosi „Rokų keramikoje“)

Mokytis produktyviojo mokymosi būdu nusprendžiau todėl, kad tai naujas dalykas, kad čia mažiau pamokų mokykloje, o daugiau galiu sužinoti ir išbandyti save mokydamasis praktikos vietoje. Anksčiau sunkiau sekėsi fizika, matematika, dabar šių dalykų svarba įsitikinu savo praktikos vietoje, todėl ir mokytis įdomiau, ir suprantu daugiau.

 

 

Kęstutis MeškauskasKęstutis Meškauskas (mokosi „Rokų keramikoje“)

Iki šiol man visai nepatiko mokytis, truputį tingėjau, o ir buvo neįdomu. Produktyviuoju mokymusi susidomėjau, nes man labiau patinka dirbti, nei mokytis. Dabar džiaugiuosi ir tuo, kad galiu dirbti, ir tuo, kad išmokstu visokių praktinių dalykų. Tuo pačiu daugiau sužinojau ir apie fiziką, chemiją, kitus mokomuosius dalykus, ypač, kai pamačiau, kaip jie pritaikomi praktiškai. Ne tik mano pažymiai pagerėjo, bet ir mokytis tapo įdomiau.

 

27 Vaidote mVaidotė Rakauskaitė (mokėsi darželyje „Rokutis“, antrajame trimestre išsipildė svajonė atlikti praktiką viešbutyje - ją priėmė „Europa Royale Kaunas“)

Jei patenki į šią klasę, turi būti drąsus, nes kai reikia eiti ieškoti praktikos vietos, turi mokėti šnekėti su suaugusiais ir nebijoti reikšti savo nuomonės. Turi turėti drąsos šnekėti prieš televiziją, nes ne kiekvienas gali kalbėti į kameras. Ir dar, manau, svarbiausias dalykas – reikia pakovoti už save ir neleisti, kad kažkas tave įžeidinėtų.

Aš pati labai greitai apsisprendžiau mokytis produktyviojo mokymosi klasėje. Patinka viskas - ir kad pamokų mažiau, ir kad išbandymai didesni. Visiems linkėčiau būti drąsesniems ir įgyvendinti savo svajones.

Ieva KarsokaitėIeva Karsokaitė (atlieka praktiką viešbutyje „Europa Royale Kaunas“, anksčiau - vaikų darželyje. Svajoja apie konditerijos įmonę)

Produktyviajame mokymesi gali tobulinti savo asmenybę. Čia reikia daug drąsos, reikia bendrauti su vyresniais žmonėmis, ieškotis praktikos Ivetos. Reikia drąsos, nes mus atvažiuoja filmuoti televizijos, reikia žinoti, ką protingai pasakyti.

Man labai patinka čia mokytis, nors ir įprastoje mokykloje sekėsi neblogai. Norėčiau visiems produktyviojo mokymosi mokiniams palinkėti, kad jiems sektųsi praktikoje, ir, žinoma, labai labai noriu susitikti su Kėdainių ir Paįstrio moksleiviais.

 

 

 01 Ricardas Kasparas ir Kestutis tyrineja ZIL variklio paslaptis kopija

  Ričardas, Kasparas ir Kęstutis „ieško“ fizikos, chemijos ir matematikos mašinų variklyje

02 Aivaras ir kiti PM klaseje

  Produktyviojo mokymosi klasė Rokų mokykloje

03 Kamile ir Kristina su darzelinukais

Kamilė ir Kristina mokosi mokydamos ir bendraudamos su mažaisiais

08 Mokomes mokyklos muziejuje

 Pamoka mokyklos muziejuje

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2