Kauno Rokų vidurinės mokyklos devintokų įspūdžiai apie produktyvųjį mokymąsi

28 Kauno Roku VaikaiGruodžio mėnesį dalijomės Kėdainių jaunimo mokyklos mokinių atsiliepimais apie produktyvųjį mokymąsi, kurį jie kartu su Kauno Rokų ir Panevėžio rajono Paįstrio mokyklų mokiniais išbando pirmieji Lietuvoje. Šįkart pateikiame Kauno Rokų vidurinės mokyklos mokinių įspūdžius apie pirmąjį mokymosi pusmetį: kaip jie suprato produktyvųjį mokymąsi, kokių savybių reikia turėti, norint mokytis šiuo būdu, ko jau spėjo išmokti ir patirti, kaip pasikeitė jų mokymasis, palyginus su įprastomis pamokomis. Tikimės, kad vaikų pasakojimas padės ir Jums geriau suprasti produktyviojo mokymosi ypatumus, privalumus ir naudą mūsų mokiniams.

Kauno Rokų vidurinės mokyklos mokinių įspūdžius skaitykite čia.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2