Antrajam trimestrui besibaigiant. Ko naujo išmoko Kauno produktyviukai?

11 Silvija Neringa Kristina Kamile Vaidote Ieva ir Aivaras prie SMMPirmieji produktyviojo mokymosi metai žengė į trečią trimestrą. Tikriausiai visiems įdomu, kaip gi sekasi šį mokymosi metodą išbandantiems jaunuoliams? Pirmieji atsiliepė Kauno Rokų vidurinės mokyklos devintokai. Susipažinkite, ko išmoko ir ką nuveikė produktyviojo mokymosi pedagogių Vandos Mažeikienės ir Astos Karlienės ugdomi Vaidotė, Ieva, Kęstutis, Ričardas, Kasparas, Silvija, Neringa, Kamilė, Kristina ir Aivaras.

Vaidotė ir Ieva viešbutyje „Europa Royale“ turėjo progos išbandyti save visose viešbučio darbo srityse, pradedant administravimu, baigiant restoranu. Merginos suvokė, kad viešbutyje be matematikos, kalbų, geografijos, istorijos, etiketo žinių neišsiversi.1303 Vaidote ir Ieva

Kęstutis lopšelyje-darželyje „Rokutis“ rūpinosi, kad mažųjų pasaulis būtų saugus ir spalvingas. Produktyviojo mokymosi grupėje auksinėmis rankomis ypatingos meistrystės reikalajantiems darbams išsiskiriantis Kęstutis „Rokučio“ dirbtuvėse išmoko dar daugiau dažymo ir staliaus darbo paslapčių ir kartu suprato, kur praktiškai galima taikyti chemijos, matematikos, technologijų, geografijos ir dailės žinias.

1303 Kestutis

Ričardo praktinio mokymosi vieta – Rokų kultūros centras, dailės studija. Ričardas mokosi dailiosios keramikos paslapčių. Meistras, liaudies menininkas Sigitas Jakubaitis, giria Ričardą, turintį menininko gyslelę. Ričardas suvokė, kam reikalingos fizikos žinios, kai niekaip nesisekė suvaldyti žiedimo mechanizmo. Suprato, kad geram keramikos meistrui dar ir chemijos, ir matematikos mokslų reikia.

1303 Ricardas2

Kasparas net įsiręžęs mėgina pergudrauti žiedimo ratą ir atlikti mokymosi užduotį – nužiesti vazoną. Kur kas įdomiau mokytis keramikos dirbtuvėje nei klasėje. Per tris mėnesius, vadovaujant kūrybingumo, šmaikštumo, išradingumo ir pedagoginių gabumų nestokojančiam meistrui, jau galima perprasti indų gamybos paslaptis ir pačiam pradėti verslą, kaip skatina produktyviojo mokymosi praktikos vadovas.

1303 Kasparas

Gėlių salone „Magonija“ Silvija mokosi prižiūrėti augalus, komponuoti puokštes, sužinojo daug naujų gėlių pavadinimų, jų kilmės vietas (geografiją), atsiradimo Lietuvoje istoriją, įgijo botanikos, komunikavimo žinių.

1303 Silvija

Veterinarijos klinikoje Neringa išmoko gyvūnų priežiūros, susipažino su jų anatomija, fiziologija, Neringa turi žinių apie gyvūnų maistą, vaistus, jų sudėtį; priežiūros priemones. Jai patinka padėti veterinarijos daktarams gydyti, kirpti gyvūnus.

1303 Neringa

Kamilė su Kristina antrą trimestrą mokėsi Kauno muzikiniame teatre. Jos turėjo galimybę susipažinti su teatro repertuaru, spektaklių istorija, geografija, scenografija; daugiau sužinoti apie Lietuvos ir pasaulio kompozitorius.

1303 Kamile ir Kristina

Aivaro po ilgų mėginimų ir pokalbių su įvairaus rango kariškiais taip ir nepriėmė mokytis į Lietuvos kariuomenės oro pajėgų dalinį, kadangi mokiniai ten nepageidautini dėl griežto saugumo. Aivarui buvo pasiūlyta alternatyva – susipažinti su Lietuvos Šaulių sąjunga. Lietuvos šaulių sąjunga – sukarinta organizacija, įtraukta į Lietuvos gynybos sistemą. Lietuvos šaulių sąjunga – savanoriška, pilietinės savigynos visuomenės organizacija, stiprinanti valstybės gynybinę galią, ugdanti pilietiškumą ir tautinį sąmoningumą, plėtojanti valstybės gynybos švietėjišką veiklą, teikianti pagalbą policijai, civilinės saugos ir gelbėjimo institucijoms.

1303 Aivaras

 Kauno Rokų vidurinės mokyklos produktyviojo mokymosi klasės informacija.  

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2