Svečias Rokų mokyklos produktyviojo mokymosi klasėje

konsultantas M.Kaselau su PM grupeSpalio 3 d. Rokų mokyklos produktyviojo mokymosi (PM) grupėje lankėsi konsultantas iš Europos Produktyviojo mokymosi instituto (Vokietija) Michael Kaselau. Svečias bendravo su mokiniais, domėjosi jų patirtimis, praktinio mokymosi vietomis. PM grupė pristatė pirmo trimestro mokymosi vietas. Profesijų, su kuriomis per dvejus produktyviojo mokymosi metus  susipažįsta  mokiniai,  spektras platus ir įdomus. Kiekvienas mokinys turi galimybę išbandyti šešias jį viliojančias profesijas.

Šių metų pirmą trimestrą Neringa mokosi Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Veterinarijos  akademijos Dr. Leono Kriaučeliūno smulkiųjų gyvūnų klinikoje, Ieva ir Vaidotė – dizaino studijoje „Empėja“, Kristina ir Kamilė – kanceliarinių, rankdarbių, dekupažo ir kitų patrauklių prekių meno ir biuro žmonėms parduotuvėje „Jurasta“, Kasparas ir Silvija praktikuojasi lopšelyje-darželyje „Rokutis“, Kęstutis mokosi keramikos dirbinių paslapčių pas menininką Sigitą Jakubaitį, Aivaras tikisi perprasti konditerio darbo paslaptis UAB „ViP saldumynai“. Ričardas taip susižavėjęs „Elektromarkt“  teikiamomis galimybėmis, proga konsultuoti anglų kalba, kad mokosi kartais net 9 valandas per dieną. Vokiečių konsultantas džiaugėsi PM grupės mokinių pasiekimais, jų užsidegimu sužinoti, išmokti kuo daugiau iš gyvenimo. PM grupės mokiniai suvokė, kad būsimoji gyvenimo profesija turi būti tikrai reikalinga ir naudinga kitiems žmonėms, patraukli ir maloni pačiam. Gyvenimo tikslas –  ne egoistiškas karjerizmas, o laimės teikimas kitiems, tik tada ir pats būsi laimingas.  

emocijos per Kamiles ir Kristinos pristatyma

Kamile ir Kristina pristato savo PM vieta

Produktyviojo mokymosi praktikės Asta Karlienė, Vanda Mažeikienė.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2