Kauno Rokų moksleiviai aptarė pirmųjų mokslo metų įspūdžius

131001 pirmu PM metu kelia iamzinam simboliaisKauno Rokų vidurinės mokyklos produktyviojo mokymosi (PM) grupė rugsėjo mėnesį daug reflektavo apie pirmuosius PM metus. Apmąstė, kurie darbai ir siekiai buvo įgyvendinti, subrandinti ir juos kaip rusvas giles pakabino ant simbolinio klasės ąžuolo. Neišsipildžiusias svajones spalvino žaliai, o dar tik brandinamas - geltonai. PM ąžuolo gilės  šį rudenį buvo įvairiaspalvės. Mokiniai piešė ir šių metų svajones, bet neįvardijo, kad išsipildytų (pasakytos garsiai ar užrašytos gali pabėgti).

Mokiniai aptarė ir visų praėjusių mokslo metų kelią: prisiminė, kas jiems trukdė, kas padėjo, kas sekėsi, kas nepavyko. Trukdžiai, sėkmės ir nesėkmės, laimėjimai ir nusivylimai buvo gana individualūs. Trukdė neigiamos draugų iš kitų klasių nuostatos, nedrąsa pasakyti mokytojui ar mentoriui savo lūkesčius. Džiugino mokymosi sėkmės – mažoje grupėje buvo galima daugiau išmokti, nes daugiau padėjo mokytojai, buvo  drąsiau klausti apie nesuprantamus dalykus. Nesėkmės ir nusivylimai apnikdavo „susirgusiuosius“ tingumo ar pamokų nelankymo liga, įsileidusiuosius į širdį abejones dėl pasirinkimo mokytis PM. Ne vien mokykla lėmė praėjusių mokslo metų nusivylimus ir laimėjimus, bet ir asmeninio gyvenimo peripetijos. Apie jas taip pat buvo užsimenama praėjusiais mokslo metais, tačiau dažnai ne garsiai ir ne tiesiogiai. Tokius dalykus jaunuoliai išreikšdavo slaptais kodais, kai kurie jų patikėti geriausiems draugams, o kartais ir savo pedagogėms.

131001 piesiame PM svajones

Piešiame produktyviojo mokymosi svajones...

131001 PM grupe skaiciuoja pernykscius giliukus

Skaičiuojame pernykščius giliukus

131001 KR uzrasome kaip sekesi pirmais pm metais

Įamžiname, kaip sekėsi pirmaisiais mokslo metais...

Kauno Rokų vidurinės mokyklos produktyviojo mokymosi praktikės Vanda Mažeikienė ir Asta Karlienė

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2