Antrajam trimestrui besibaigiant. Ko naujo išmoko Kauno produktyviukai?

11 Silvija Neringa Kristina Kamile Vaidote Ieva ir Aivaras prie SMMPirmieji produktyviojo mokymosi metai žengė į trečią trimestrą. Tikriausiai visiems įdomu, kaip gi sekasi šį mokymosi metodą išbandantiems jaunuoliams? Pirmieji atsiliepė Kauno Rokų vidurinės mokyklos devintokai. Susipažinkite, ko išmoko ir ką nuveikė produktyviojo mokymosi pedagogių Vandos Mažeikienės ir Astos Karlienės ugdomi Vaidotė, Ieva, Kęstutis, Ričardas, Kasparas, Silvija, Neringa, Kamilė, Kristina ir Aivaras.

Skaityti daugiau...

Kauno Rokų vidurinės mokyklos devintokų įspūdžiai apie produktyvųjį mokymąsi

28 Kauno Roku VaikaiGruodžio mėnesį dalijomės Kėdainių jaunimo mokyklos mokinių atsiliepimais apie produktyvųjį mokymąsi, kurį jie kartu su Kauno Rokų ir Panevėžio rajono Paįstrio mokyklų mokiniais išbando pirmieji Lietuvoje. Šįkart pateikiame Kauno Rokų vidurinės mokyklos mokinių įspūdžius apie pirmąjį mokymosi pusmetį: kaip jie suprato produktyvųjį mokymąsi, kokių savybių reikia turėti, norint mokytis šiuo būdu, ko jau spėjo išmokti ir patirti, kaip pasikeitė jų mokymasis, palyginus su įprastomis pamokomis. Tikimės, kad vaikų pasakojimas padės ir Jums geriau suprasti produktyviojo mokymosi ypatumus, privalumus ir naudą mūsų mokiniams.

Kauno Rokų vidurinės mokyklos mokinių įspūdžius skaitykite čia.

Kauno Rokų mokyklos devintokai - drąsūs, kūrybingi, atsakingi

13 Su Hiolgeriu M Is pradziu musu buvo 13Gavome Kauno Rokų mokyklos produktyviojo mokymosi klasės devintokų pasakojimus apie tai, kokiomis savybėmis pasižymi šį mokymosi būdą pasirinkę jaunuoliai, ko patys siekė ir kaip jiems sekasi dabar.

 

 

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2