Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Nepabuvęs kareivėliu…

20130605 nepabuveskareiveliu12013 m. birželio 3-5 d.  penkiolika Šiaulių Normudo Valterio  jaunimo mokyklos mokinių dalyvavo socialinių įgūdžių ugdymo projekte - stovykloje „Nepabuvęs kareivėliu – 4“. Iš jų net 5 tinklinio modelio išbandyme dalyvaujantys mokiniai. Stovyklą organizuoti padėjo socialiniai partneriai: Lietuvos kariuomenės kūrėjai savanoriai, Oro gynybos batalionas, Krašto apsaugos savanoriškų pajėgų 6-oji rinktinė.

 

„Vanagų“ ir „Vilkų“ komandoms stovykloje veiklos netrūko: mokiniai keliavo į orientacinius žygius, dalyvavo sukarintose estafetėse, žaidė įvairius sportinius žaidimus, saugojo palapines ir būrių vėliavas ir net mokėsi lietuvių liaudies šokių. O geriausias  poilsis buvo maudynės Bijotės ežere.

Štai žygio fotoreportažas, kuriame galite išvysti, kaip stovyklavo šiaulių jaunimiečiai, o kartu ir susipažinti su tinklinio bendradarbiavimo modelio išbandyme dalyvaujančiais vaikais: Einaru, Deividu, Vidmantu, Armandu, Gabija.

20130605 nepabuvęskareiveliu1

„Vilkai“ grįžta iš orientacinio 15 km. žygio. Pirmas su vėliava rankose - Einaras


20130605 nepabuveskareiveliu2

Rytas, grįžtame į „štabą“, pats aukščiausias - Deividas

20130605 nepabuvęskareiveliu6Mokomės lietuvių liaudies šokių: Vidmantui ir Deividui sekasi neprastai

20130605 nepabuveskareiveliu3

Virvės traukimo varžybos

20130605 nepabuvęskareiveliu7

Pirmosios pagalbos pratybos. Iš kairės: Deividas, Armandas , Gabija

20130605 nepabuveskareiveliu4

Prieš išvykstant namo

 

Teksto ir nuotraukų autorė:

Lina Mendelienė
Šiaulių Normundo Valterio jaunimo mokyklos
tinklinio bendradarbiavimo modelio koordinatorė

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2