Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Tinklinio bendradarbiavimo modelio veiklas apibendrinantis leidinys „Pagalbos vaikui modeliavimas“

TM leidinysParengėme tinklinio bendradarbiavimo modelio veiklas apibendrinantį leidinį „Pagalbos vaikui modeliavimas: institucinė ir tarpinstitucinė veikla“

Šiame leidinyje supažindinama su teoriniu „Mokyklos tinklinio bendradarbiavimo su socialiniais partneriais modeliu“, kuriuo remiantis buvo projektuojamas pagalbos vaikui mokykloje procesas instituciniu ir tarpinstituciniu lygmeniu. Skaitytojams pateikiamos teorinės ir praktinės įžvalgos dėl pagalbos komandų telkimo, pagalbos vaikui planavimo, atvejo koordinatoriaus parinkimo, tėvų ir socialinių partnerių įtraukimo ir pan., tinklinio bendradarbiavimo modelio diegimo stebėsena ir vertinimas. Aptariama modelio diegimo stebėsenos sistemos struktūra, pagalbos vaikui tinklo priemonių sistema, projekto dalyvių požiūris į įvykusius pokyčius, pagalbos mokiniui teikimo vidinio ir išorinio tinklo plėtra ir gairės ateičiai.

Kiekviena modelį išbandžiusi mokykla – ypatinga, turinti savitą į vaiką orientuotą požiūrį ir modelio įgyvendinimo koncepciją, todėl leidinyje pateikiama unikali praktinė mokyklų patirtis su jų autentišku rašymo stiliumi. 

Kviečiame plačiau susipažinti su leidiniu „Pagalbos vaikui modeliavimas: institucinė ir tarpinstitucinė veikla“. Norintiems gauti daugiau informacijos apie šį metodinį leidinį, prašome kreiptis el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.  

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2