Vaizdo įrašas iš pirmųjų produktyviojo mokymosi metų rezultatų pristatymo

20130917 Pristatymas SMM Produktyvusis mokymasisDžiaugiamės galėdami pasidalinti pirmųjų produktyviojo mokymosi metų rezultatų pristatymo, vykusio 2013 m. rugsėjo 17 d. Švietimo ir mokslo ministerijoje, vaizdo įrašu. Pristatyme savo patirtimi pasidalino produktyviojo mokymosi mokiniai Silvija ir Aurimas (Kauno Rokų vidurinė mokykla), penki produktyviojo mokymosi praktikai, praktinio mokymosi vietos UAB „Jurasta“ vadovė Jūratė Burlingienė, projekto „Alternatyvusis ugdymas“ atstovai, svečias iš Europos produktyviojo mokymosi instituto Holger Mirow. Vaizdo įrašą sukūrė ir patalpino mūsų nuolatinis partneris - Virtuali edukacinė biblioteka.

Skaityti daugiau...

E.Vianna „Mokymas(is), raida ir vidurinis ugdymas"

VEU skaidreDalijamės Virtualioje edukacinėje bibliotekoje patalpintais prof. Eduardo Vianna (Niujorko miesto universiteto LaGuardia bendruomenės koledžas), pranešimais „Knowledge, Identity and Social Change: Expanding the Vygotskian project in educational theory and practice“ ir „Mokymas(is), raida ir vidurinis ugdymas: žinių, tapatybės ir kultūros bei teorijos ir praktikos integravimas. Akademinių žinių konceptualizavimo vaidmuo“, skaitytais š.m. sausio mėn. 28 d. Lietuvos edukologijos universitete ir sausio 29-30 d. jaunimo mokyklų atstovams viešbutyje „Park Inn Vilnius“. 

Skaityti daugiau...

Leonard Turton. Summerhill mokyklos (JK) pristatymas

summerhillLeonardo Turtono (Leonard Turton), „Summerhill“ mokyklos (JK) atstovo, įžanginis pranešimas (video), perskaitytas apskritojo stalo diskusijoje „Alternatyvus ugdymas: alternatyva kam ir kodėl?“, organizuotoje VšĮ „Sėkmės mokykla“ ir Britų Tarybos Lietuvoje.

Daugiau apie šią diskusiją (tekstas).

Daugiau apie šią mokyklą: „Pažintis su „Summerhill“ (tekstas).

Nuotrauka iš „Summerhill“ mokyklos tinklalapio www.summerhillschool.co.uk

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2