Alternatyvusis ugdymas
- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...
Kongreso programa
KONGRESO DIENA VILNIUJE
2012 m. gegužės 7 d. (pirmadienis)
Viešbutis „Holiday Inn Vilnius“ (Šeimyniškių g. 1, Vilnius)
PROGRAMA
8.30–9.30 |
Dalyvių registracija |
|
9.30–10.15 |
Kongreso atidarymas Lietuvos Respublikos Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto narė Marija Aušrinė Pavilionienė Tarptautinio produktyviojo mokymosi projektų ir mokyklų tinklo (INEPS) prezidentė Angela Passa |
|
10.15–12.00 |
Plenarinė sesija |
|
Produktyvusis mokymasis kaip „Alternatyviojo ugdymo“ projekto dalis |
Simona Plienaitytė, projekto „Alternatyvusis ugdymas“ vadovė. Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centras |
|
Pagrindiniai žingsniai ir svarbiausi klausimai diegiant produktyviojo mokymosi modelį |
Holger Mirow, Europos Produktyviojo mokymosi instituto direktorius |
|
„Mąstymo konferencija“ |
Ričardas Ališauskas, Švietimo ir mokslo ministerijos Strateginių programų biuro vedėjas |
|
12.00–13.00 |
Pietūs |
|
13.00–14.30 |
Mokslo ir verslo sanglauda |
Vaidotas Levickis, Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Projektų departamento direktorius |
Produktyvusis mokymasis JAV: ištakos, raida ir šiandieninė situacija |
Bret Schlesinger (JAV), Nacionalinės alternatyviojo ugdymo akademijos direktorius, INEPS Administracinės tarybos narys Alan Cheng (JAV), “City-As-School” mokyklos direktorius |
|
Produktyviojo mokymosi mokytojo kompetencijos |
Juha Lahtinen (Suomija), ekspertas, konsultantas, INEPS Administracinės tarybos narys |
|
14.30–15.00 |
Kavos pertrauka |
|
15.00–16.00 |
Pirmoji INEPS generalinė asamblėja |
|
16.00–17.00 |
Idėjų mugė „Produktyvusis mokymasis mano šalyje“ |
KONGRESO DIENA KAUNE
2012 m. gegužės 10 d. (ketvirtadienis)
Verslo lyderių centras BLC (Kristijono Donelaičio g. 62, Kaunas)
PROGRAMA
11.30–12.00 |
Dalyvių registracija, kava. |
|
12.00–12.30 |
Renginio atidarymas. Svečių sveikinimo žodis |
|
12.00–13.00 |
I plenarinė sesija: pranešimai ir pristatymai |
|
Antanas Drungilas, Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo organizavimo skyriaus vyriausiasis specialistas |
||
Simona Plienaitytė, projekto „Alternatyvusis ugdymas“ vadovė, Švietimo aprūpinimo centras |
||
Prof. habil. dr. Gediminas Merkys, Kauno technologijos universiteto Sociologijos katedros vedėjas, Socialinių tyrimų laboratorijos vedėjas. |
||
Vilija Adaškevičienė, Švietimo ir ugdymo skyriaus Formaliojo švietimo poskyrio vedėja |
||
Vaidotas Levickis, Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Projektų departamento direktorius |
||
Evaldas Pliokštys, Kauno apskrities VPK Girstupio PN vyresnysis tyrėjas, Asta Melajevienė, Kauno apskrities VPK Girstupio PN specialistė |
||
14.00–14.40 |
Pietūs |
|
14.40–17.00 |
II plenarinė sesija: pranešimai, pasisakymai |
|
Jaunimo mokyklos vadovas. Koks jis? |
Antanas Bagdonas, Kauno miesto Švietimo ir ugdymo skyriaus vedėjas. |
|
Jaunimo mokykla – alternatyvusis ugdymas |
Juozas Budrys, Radviliškio jaunimo mokyklos direktorius, Jaunimo mokyklų tarybos pirmininkas |
|
Inovatyvus vadovavimas |
Tomas Lagūnavičius, Kauno jaunimo mokyklos direktorius |
|
Jaunimo mokyklos mokinių motyvacijos skatinimas |
Lina Ševčiukienė, Kauno jaunimo mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
|
Tarpasmeninių santykių gerinimas, siekiant psichologinės mokyklos bendruomenės gerovės |
Oksana Slapšienė, Kauno jaunimo mokyklos psichologė |
|
Specialistų indėlis į alternatyvųjį ugdymą |
Marija Astrauskienė, Kauno Tito Masiulio jaunimo mokyklos psichologė. |
|
Kūrybiškumo ugdymas per asmeniškai patrauklią darbinę veiklą |
Egidija Žukienė, Dalia Šlajienė, Edmundas Naujokas, Šilutės jaunimo ir suaugusiųjų mokyklos komanda. |
|
Teisė mokyti – pareiga mokytis |
Alma Jociuvienė, Kėdainių jaunimo mokyklos direktorė |
|
Projekto metodas, kaip alternatyviojo ugdymo galimybė |
Loreta Tamulaitienė, Šiaulių jaunimo mokyklos direktorė |
|
Kaip padėti jaunimiečiui būti – tapti lyderiu? |
Edita Vainienė, A. Puškino gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
|
14.30–15.00 |
Kavos pertrauka |
|
16.00–17.00 |
Apibendrinimas. Kava. |
Produktyvusis mokymasis
Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...
Tinklinis bendradarbiavimas
„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...
Komunikacinis modelis
Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...