Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Filtras
  • Berlyno mokyklose mokiniai mokosi produktyviai

    Nors vasara ir atostogų metas, projekto „Alternatyvus ugdymas švietimo sistemoje" darbo grupių nariai dalį jo paskyrė darbui. Birželio 20–25 d. jie dalyvavo seminare, kurį organizavo Europos produktyvaus mokymosi institutas (http://www.iple.de/Englisch/welcome.htm) Berlyne (toliau – IPLE). Šio instituto direktorius, prof. Dr. Jens Schneider ir jo komanda yra projekto „Alternatyvus ugdymas švietimo sistemoje" konsultantai rengiant produktyvaus mokymosi modelį.Susitikimo su užsienio konsultantu metu buvo pristatyta produktyvaus mokymosi sistema Vokietijoje, šio mokymosi metodo diegimo Berlyno ir kitų Vokietijos žemių mokyklose istorija, supažindinta su instituto veikla.Itin naudinga ir informatyvi seminaro dalis prabėgo Berlyno mokyklose, kuriose lankėsi projekto veiklų grupių nariai. Atskiros seminaro dalyvių grupės vyko į skirtingas mokyklas, kuriose įsteigtos ir veikia produktyvaus mokymosi klasės.Prof. Dr. Jens Shneider pranešimą galite atsisiųsti iš čia.Akimirkas iš darbo susitikimo Berlyne rasite galerijoje, čia.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2