Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Filtras
  • Žinios iš jaunimo mokyklų: sveikatos ugdymo idėjos virsta gerais darbais

    Kėdainių jaunimo mokykloje vykdoma sveikatą stiprinanti veikla – mokiniai jau antrus metus dalyvauja respublikiniame projekte „Sveikatiada“. Jo priemonių tikslas – sisteminga, mokytojams lengvai pritaikomų ir moksleiviams patrauklių bei inovatyvių priemonių visuma, kurią įgyvendinant bus galimybė sistemingai vykdyti sveikos gyvensenos propagavimo veiklas Kėdainių jaunimo mokyklos bendruomenėje. Mokiniai aktyviai dalyvaus veiklose ir stiprins savo sveikatą.„Sveikatiados“ organizatoriai dažnai susiburia, pakviečia ir pasiūlo idėjas, susijusias su sveika mityba ar fiziniu aktyvumu. Neseniai mokykloje vyko renginiai: „Vaisių ir daržovių mitingas“, „Pusryčių fiesta“. Tai buvo paskatinimas mokiniams sveikai maitintis. Sveikatos ugdymo būrelio narės pagamino pusryčių patiekalus, supažindino su receptais ir pakvietė mokinius kartu su mokytojais prisėsti prie stalo.Fizinis mokinių aktyvumas stiprintas rudens krose, šiaurietiško ėjimo užsiėmime, dalyvaujant pažintinėje išvykoje į jojimo sporto klubą „Ulonai“.Projektą mokykloje koordinuoja Sveikatos taryba, į kurią sudaro ir mokiniai, ir tėveliai, ir mokytojai. Džiugu, kad į projektą vis aktyviau įsitraukia ne tik atskiri mokiniai, bet ir ištisos klasių bendruomenės. Artimiausiu metu planuojama organizuoti teminį renginį „Mitybos piramidės personažai“.Dalyvavimas projekte „Sveikatiada“ skatina aktyviai ir nuosekliai veikti. Lida Vilčinskaitė, Kėdainių jaunimo mokyklos sveikatos ugdymo koordinatorė

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2