Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Komunikacinio ir Tinklinio bendradarbiavimo modelių komandos stažuojasi Prancūzijoje

Birž 24 2013

KMTM Stazuote ktGausus būrys „Alternatyviojo ugdymo“ dalyvių: net 30 Komunikacinį ir Tinklinio bendradarbiavimo modelius įgyvendinančių mokyklų komandų narių, Švietimo ir mokslo ministerijos atstovai ir keletas projekto koordinatorių šiuo metu vieši Prancūzijoje, Amjene - Pikardijos regione esančiame Somos departamento administraciniame centre. Čia mūsų kolegos aplankys keletą mokyklų, susitiks su jų bendruomenėmis, susipažins su jų vidinio ir išorinio bendravimo formomis ir patirtimi, pristatys savo įgyvendinamus modelius ir pirmųjų jų išbandymo metų pasiekimais. Projekto dalyviai nusivežė ir informacijos prancūzų kalba.

Amjenas. Jean-Pol Grandmont nuotrauka iš www.wikipedia.org 

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2