Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Nauji K. Egano straipsnių vertimai ir susitikimas su autoriumi šį rudenį!

Birž 26 2014

egan kieranSavo biblioteką papildėme dar keliais vieno originaliausių Šiaurės Amerikos alternatyviojo ugdymo specialistų Kierano Egano (Kieran Egan) darbais.

Straipsnis „Kodėl ugdymas toks sudėtingas ir kelia tiek daug ginčų“
Straipsnis „Nuo ko derėtų pradėti: ar nuo to, ką mokinys žino, ar nuo to, ką gali įsivaizduoti?“
Straipsnis „Neteisingai nuo pat pradžių: mokyklos ir vaikų protų neatitiktis“


Daugiau jo darbų galima rasti tinklalapyje http://www.educ.sfu.ca/kegan/ 

Taip pat pranešame, kad š. m. rugsėjo 18 d. Vilniuje vyks K. Egano knygos Nuodugnus mokymasis: paprasta naujovė, galinti keisti mokymąsi (orig. Learning in Depth: A Simple Innovation That Can Transform Schooling“) pristatymas, kuriame dalyvaus ir pats knygos autorius. Sekite mūsų informaciją! 


Egan cover design2

 Daugiau apie "Learning in Depth" metodą.

Apie autorių: Kieranas Eganas (Kieran Egan, g. 1942) - šiuolaikinės edukologijos filosofas, studijavęs klasikinę literatūrą, antropologiją, kognityvinę psichologiją, istoriją ir kultūrą. Jis yra atspausdinęs darbų apie švietimą ir vaikų vystymąsi, pabrėždamas vaizduotės ir mąstymo etapų svarbą. Pasak autoriaus, šie etapai pasireiškia per asmens intelektinį tobulėjimą. Šiuo metu K. Eganas dirba Simon Fraser universitete. Svarbiausias jo darbas - "The Educated Mind“.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2