Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

25 INEPS kongreso Niujorke įspūdžiai

20130407 091050Niujorko (JAV) mokykla „City-As-School“ („Miestas kaip mokykla“), produktyviojo mokymosi pradininkė ir viena inovatyviausių Niujorko mokyklų, šių metų balandžio 6 - 10 dienomis pakvietė pasaulio produktyviojo mokymosi praktikus į INEPS (Tarptautinio produktyviojo mokymosi projektų ir mokyklų tinklo) kongresą. 25-ojo INEPS kongreso tema „XXI amžiaus ugdymas: patirtinio mokymosi vaidmuo siejant mokyklą ir bendruomenę“ („Educating for the 21st Century: Connecting School and Community through Experiental Learning“). Kongrese dalyvavo per 30 dalyvių iš Europos ir JAV.

Kongrese dalyvavusios Lietuvos atstovės Simona Plienaitytė ir Auksė Petruškevičiūtė jo dalyvius supažindino su produktyviojo mokymosi situacija mūsų šalyje ir parsivežė neišdildomų įspūdžių iš „City-As-School“ mokyklos.

Skaityti daugiau...

Produktyviojo mokymosi specialistai iš Europos kviečiami dalyvauti INEPS kongrese Niujorke

Anvers INEPS flyerNiujorko (JAV) mokykla "City-As-School" („Miestas kaip mokykla“), produktyviojo mokymosi pradininkė ir viena inovatyviausių Niujorko mokyklų, šių metų balandžio 6-10 dienomis organizuoja INEPS (Tarptautinio produktyviojo mokymosi projektų ir mokyklų tinklo) kongresą. 25-ojo INEPS kongreso tema „XXI amžiaus ugdymas: patirtinio mokymosi vaidmuo siejant mokyklą ir bendruomenę“(Educating for the 21st Century: Connecting School and Community through Experiental Learning“). 

Šiais metais INEPS kongreso dalyvių laukia itin patraukli programa.

Skaityti daugiau...

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2