Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Produktyviojo mokymosi specialistai iš Europos kviečiami dalyvauti INEPS kongrese Niujorke

Vas 14 2013

Anvers INEPS flyerNiujorko (JAV) mokykla "City-As-School" („Miestas kaip mokykla“), produktyviojo mokymosi pradininkė ir viena inovatyviausių Niujorko mokyklų, šių metų balandžio 6-10 dienomis organizuoja INEPS (Tarptautinio produktyviojo mokymosi projektų ir mokyklų tinklo) kongresą. 25-ojo INEPS kongreso tema „XXI amžiaus ugdymas: patirtinio mokymosi vaidmuo siejant mokyklą ir bendruomenę“(Educating for the 21st Century: Connecting School and Community through Experiental Learning“). 

Šiais metais INEPS kongreso dalyvių laukia itin patraukli programa.

Mieli Lietuvos švietimo bendruomenės atstovai, organizatorių vardu kviečiame paieškoti galimybių nuvykti į šį kongresą Niujorke. Tai ne tik puiki proga išgirsti įdomių pranešimų apie produktyvųjį mokymąsi, bet ir savomis akimis pamatyti, kuo gyvena produktyvusis mokymasis pasaulyje. Niujorke susipažinsite su šio modelio pradininkais, apsilankysite mokykloje, kurioje produktyvusis mokymasis pirmą kartą buvo išbandytas ir sėkmingai taikomas ne vieną dešimtmetį.

Kongrese pranešimus skaitys ir Lietuvos atstovės: Simona Plienaitytė ir Auksė Petruškevičiūtė.

20121130 pedagogų programos MTC IIdiena01

24-ojo INEPS kongreso Vilniuje dalyviai (2012 m.)

produktyviojo mokymosi kongreso akimirkos

Glaustai apie kongresą anglų kalba čia.
Išsami informacija apie registraciją, atvykimą, viešbučius, programą ir kitą naudingą informaciją rasite čia.

Daugiau apie 25-tąjį INEPS kongresą rašėme čia.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2