Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

25 INEPS kongreso Niujorke įspūdžiai

Geg 28 2013

20130407 091050Niujorko (JAV) mokykla „City-As-School“ („Miestas kaip mokykla“), produktyviojo mokymosi pradininkė ir viena inovatyviausių Niujorko mokyklų, šių metų balandžio 6 - 10 dienomis pakvietė pasaulio produktyviojo mokymosi praktikus į INEPS (Tarptautinio produktyviojo mokymosi projektų ir mokyklų tinklo) kongresą. 25-ojo INEPS kongreso tema „XXI amžiaus ugdymas: patirtinio mokymosi vaidmuo siejant mokyklą ir bendruomenę“ („Educating for the 21st Century: Connecting School and Community through Experiental Learning“). Kongrese dalyvavo per 30 dalyvių iš Europos ir JAV.

Kongrese dalyvavusios Lietuvos atstovės Simona Plienaitytė ir Auksė Petruškevičiūtė jo dalyvius supažindino su produktyviojo mokymosi situacija mūsų šalyje ir parsivežė neišdildomų įspūdžių iš „City-As-School“ mokyklos.

 Apie „City-As-School“ mokyklą ir mokymosi joje ypatumus pasakojame čia.201304 NC kongresas27

„City-As-School“ mokyklos mokymosi aplinka

201304 NC kongresas03

Mokyklos įkūrėjas ir ilgametis jos direktorius Bret Schlesinger šalia mokyklos simbolio - žibinto

201304 NC kongresas14

Mokinių „panelė“. Vaikai dalijasi savo patirtimi: š kokių mokyklų atėjo, kas jiems jose nepatiko

201304 NC kongresas10

Mokinukė

201304 NC kongresas25

Projekto „Alternatyvusis ugdymas“ produktyviojo mokymosi konsultantų grupės vadovė Auksė Petruškevičiūtė greitai rado ryšį su mokyklos auklėtine

201304 NC kongresas26

Vaikai raginami paskubėti pasirinkti dalykus, užsirašymas į kai kuriuos jau baigtas.

Kongreso dalyviams nusišypsojo sėkmė sudalyvauti ir mokinių vertinimo procese. Jiems leidus, žinoma.

201304 NC kongresas30

Mokyklos „taisyklės“

201304 NC kongresas32

INEPS valdybos narys Juha Lahtinen (Suomija) dairosi po mokytojų valdas

201304 NC kongresas33

Šis kampelis skirtas mokytojams

201304 NC kongresas34

Mokykloje  yra lenta, kurioje gali išsilieti kiekvienas. Mokiniai gali rašyti bet ką, kas tą minutę šauna į galvą, gali piešti, o gali ir viską nuvalyti201304 NC kongresas36

Mokyklos sienų tapyba

201304 NC kongresas37

Mokyklos sienų tapyba

201304 NC kongresas38

Šie vežimėliai su dažais skirti mėgstantiems tapyti ant sienų

201304 NC kongresas16

 Mokyklos absolventas savo buvusioje praktikos vietoje pas inžinierių

201304 NC kongresas19

 Praktikos vietoje mokiniai mokosi skaityti ir tokius brėžinius201304 NC kongresas21

Ilgametis mokyklos draugas, inžinierius, priimantis mokinius į savo studiją

201304 NC kongresas29

Ekskursija po mokyklą: muziejus

201304 NC kongresas43

„Get Together“ vakarėlis

201304 NC kongresas49

Mokyklos sienų tapyba: emigrantams iš įvairių šalių pagerbti

201304 NC kongresas54

 

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2