Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Paskaita-diskusija švietimo bendruomenei "Knowledge, Identity and Social Change"

Saus 08 2013

13 01 08 Eduardo Vianna nŠ.m. sausio 28 d. (pirmadienį) 16 val. Vilniuje, Lietuvos edukologijos universiteto patalpose, vyks atvira paskaita - diskusija "Knowledge, Identity and Social Change: Expanding the Vygotskian project in educational theory and practice". Paskaitą anglų kalba skaitys profesorius iš JAV Eduardo Vianna. E.Vianna yra patyręs pedagogas, Niujorke dėstantis edukologijos studentams, augusiems rizikos sąlygomis ir ketinantiems dirbti su panašiomis sąlygomis gyvenančiais vaikais.

Paskaita skirta švietimo bendruomenei (pirmiausiai, edukologijos studentams ir dėstytojams, mokytojams, besidomintiems alternatyviojo ugdymo galimybėmis mažiau motyvacijos turintiems vaikams), esant poreikiui bus pateikiami komentarai ir terminų ar situacijų paaiškinimai lietuvių kalba.

Eduardo Vianna Lietuvoje viešės pirmą kartą. Savo viešnagės metu lankysis Kauno jaunimo mokykloje, ves uždarus mokymus Lietuvos jaunimo mokyklų mokytojams. Maloniai kviečiame pasinaudoti galimybe pasiklausyti lektoriaus atvirojoje paskaitoje.

Apie Eduardo Vianna:

Eduardo Vianna yra Niujorko miesto universiteto LaGuardia bendruomenės koledžo (LaGuardia Community College, City University of New York City) profesorius. Magistro studijas baigė Federaliniame Fluminense universitete Rio de Ženeire, Brazilijoje, po jų atliko psichiatrijos rezidentūrą. Rezidentūros metu susidomėjo kultūrine-istorine paradigma, jos požiūriu į žmogaus raidą bei mokymąsi. Raidos psichologijos daktaro disertaciją E. Vianna apgynė Niujorko miesto universiteto absolventų centre.
Eduardo Vianna tyrimų sritis - mokymo ir mokymosi įtaka socialinę atskirtį patiriančio jaunimo asmenybės raidai, ypatingą dėmesį skiriant vyresniųjų klasių mokinių ir kolegijų studentų tapatybės formavimuisi.
Šiuo metu E. Vianna įgyvendina mentorystės projektą, kuriame kolegijų studentai suteikia pagalbą socialinę atskirtį patiriantiems moksleiviams ir padeda jiems baigti mokyklą bei pasirengti mokymuisi kolegijose.

----------

Registracija į paskaitą baigta. Pavėlavusius užsiregistruoti, tačiau labai norinčius dalyvauti profesoriaus paskaitoje prašome kreiptis Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.  

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2