Alternatyvusis ugdymas

- tai nėra ALTERNATYVA mokymuisi, tai – alternatyva ĮPRASTAM ugdymui. Šio ugdymo paskirtis - prisitaikyti prie individualių mokinio savybių, gebėjimų ir polinkių.
Skaityti daugiau...

Konferencija „Lyderystė švietime“

Rugs 02 2013

 Lyderystė švietimeLietuvos pirmininkavimo ES Tarybai metu 2013 m. rugsėjo 9–10 d. Vilniuje organizuojama konferencija „Lyderystė švietime“. Konferencija rengiama glaudžiai bendradarbiaujant su Europos Komisija.

Švietimas vaidina kertinį vaidmenį „Europa 2020“ strategijoje ir yra raktas į pažangų, tvarų augimą. Lyderystė užima svarbų vaidmenį siekiant sukurti sąlygas sėkmei visuose švietimo sistemų lygmenyse. Konferencijoje dėmesio centre bus švietimo lyderių vaidmuo, siekiant užtikrinti švietimo sistemų kokybę, našumą ir efektyvumą sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.

Konferencijos tikslas – prisidėti prie lyderystės švietime diskusijų, suteikiant galimybes ES valstybių narių ir kandidačių, Europos laisvosios prekybos asociacijos (ELPA, angl. EFTA) valstybių ir Europos Komisijos atstovams pasidalinti geriausia lyderystės švietime politikos ir praktikos patirtimi. Konferencijos rezultatai papildys Tarybos išvadas, kurias numatoma priimti 2013 m. lapkričio mėn.

Konferencijos dalyviai kviečiami pasidalinti žiniomis ir informacija, užmegzti ir sutvirtinti tarptautinius ryšius, tarpvalstybinį bendradarbiavimą, konferencijos rezultatais ir atradimais lyderystės švietime srityje praturtinti nacionalines ir Europos strategijas.

Konferencijos tikslinė auditorija – švietimo lyderiai, įskaitant politikus, administratorius, mokyklų direktorius, mokytojus, mokytojų rengėjus, profesionalių tinklų ir asociacijų atstovus.

Atkreipiame dėmesį į tai, kad registruotis kviečiamos tik akredituotos delegacijos.

Dėl detalesnės informacijos prašom kreiptis el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Renginio programą galite rasti čia.

Konferencijos pranešėjai.

Produktyvusis mokymasis

Mokymasis mokykloje ir praktikos vietose. Motyvacijos stokojantys jaunuoliai teorines žinias ir praktinius įgūdžius įgyja ne tik klasėje, bet ir individualiai parinktose įmonėse.
Skaityti daugiau...

Tinklinis bendradarbiavimas

„Vieno langelio" principas mokykloje. Atvejo koordinatorius, konsultuodamasis su įvairių sričių specialistais ir socialiniais partneriais, sprendžia mokinio problemą ir suteikia jam reikiamą pagalbą.
Skaityti daugiau...

Komunikacinis modelis

Su mokiniais ne tik kalbama, bet jie išgirstami ir suprantami. Mokykloje pagerinama komunikacija tarp visų jos bendruomenės grandžių: vaikų, tėvų, pedagogų, pagalbos specialistų.
Skaityti daugiau...

sc logo2